Avatar billede Crowhacker Nybegynder
27. januar 2015 - 22:45 Der er 2 kommentarer

Dell Inspiron 6400

hej, jeg har en Dell Inspiron 6400, har lige lagt Win 7 ind på den! den kørte fint, den havde 1G Ram og jeg lagde så 1G mere på. Nu vil den så ikke starte op, har skiftet alle ram ud hvis nu der skulle være noget galt med dem :-)
der sidder nogle knapper lige under skærmen ved tastaturet en helt til venstre med et hus på ;-) så 3 iconer i rap som en hængelås, den første er
der et 9 tal i, den næste et A og den tredie er der en pil som peger nedaf
så kommer iconet for Wiifi og iconet for Bloothot og så tænd knappen.
trykker jeg tænd, kommer der lys i låsen med 9 tallet og låsen med A & pil ned blinker det gør de 45 gange så går de ud og blothoot lampen lyser lige op og går ud og den bærbare slukker, her er så spørgsmålet, hvad sørensen sker der lige :-)
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
04. februar 2015 - 13:33 #1
Hej Crowhacker

Har du styr på hvor den/de oprindelige RAM blokke sad? Så kan du evt. prøve at sætte den i og boote. Så er du tilbage ved sidste kendte og fungerende hardware konfiguration. Så vil jeg påstå at der ikke er noget galt med RAM-blokken.

Ang. dine ikoner:
Hængelåse: Kender jeg ikke
"9"-tal: kender jeg ikke
"A" & pil: CAPS LOCK.
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
08. juni 2015 - 13:21 #2
Afmelder overvågning p.g.a. forespørgelsens alder.
Skriv direkte hvis der er spørgsmål til det jeg har skrevet.

Mvh
Martin