Avatar billede hanshvem Praktikant
29. januar 2015 - 17:50 Der er 4 kommentarer

Hjælp til Firewall (Software)

I det gode gamle "ZoneAlarm"(Ver. 9.2.xxx.xxx) var det muligt at få en popup-rude hvor "ZoneAlarm" spurte om "Allow" eller "Deny" og det var så muligt at sætte "flueben" i en boks hvor der stod "Remember this setting" og hvis man undlod at sætte flueben ville "ZoneAlarm" spørge igen.
Man kunne efterfølgende gå i indstillinger og ændre det til "Allow" eller "Block" eller "Ask". Det var helt fantastisk og en funktion jeg savner helt vildt. (De efterfølgende versioner af "ZoneAlarm" har jeg ikke kunne få til det samme, og de seneste år har jeg bare brugt "Windows Firewall" hvor jeg ikke føler jeg selv styre en skid).
Mit spørgsmål er så; er der nogen der ved hvordan jeg kan få den samme valgmulighed som i det gamle "ZoneAlarm".

Venlig hilsen
Hans
Avatar billede hanshvem Praktikant
29. januar 2015 - 18:20 #1
Evt. med en anden Firewall???
Avatar billede overloaded Mester
29. januar 2015 - 19:37 #2
Hvad med at prøve Bullguard. http://www.bullguard.com/da/
Avatar billede overloaded Mester
29. januar 2015 - 20:28 #3
Fordelen ved Bullguard er at den ikke konflikter med Malwarebytes Anti-Malware. https://www.malwarebytes.org/lp/lp4/02_r/?gclid=Cj0KEQiA0aemBRC8p87zv_mc5qYBEiQAiEEMQShL5Wxbk3dYSMU8_ZTi5iUTkoD747eZYltnKwKrpaIaAtZZ8P8HAQ

Kører selv begge programmer og min pc er så godt som 100% fri for virus og malware/spyware.
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2015 - 12:17 #4
Mit spørgsmål er så; er der nogen der ved hvordan jeg kan få den samme valgmulighed som i det gamle "ZoneAlarm ... I det gode gamle "ZoneAlarm"(Ver. 9.2.xxx.xxx)

Producenterne udvikler deres programmer ...... !

Allow eller Deny
Til hvad ... til en hjemmeside eller hvad .. !