Avatar billede peterpeter Seniormester
29. januar 2015 - 19:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Chrome - Faneblad oppe i højre side med login navn - Hvordan fjernes det ??

Kære alle
Jeg har netop opdateret min Chrome browser og nu ser jeg, at der oppe i højre side er et fast faneblad med mit navn på !!!
Kan jeg fjerne det ??
- I givet fald, hvordan gør jeg det ???

(er med på, jeg bare kan logge af ;-)  - Men jeg ønsker at være logget ind UDEN at se det dumme faneblad !!!!

Håber virkelig der er nogle eksperter der kan hjælpe mig ;-)

På forhånd tak

/Peter
Avatar billede claes57 Ekspert
29. januar 2015 - 20:38 #1
det kommer i næste version af chrome - når der er klager nok over, at alle kan læse med på ens skærm. Ellers bare skriv til google-kbh.

Google Copenhagen
Google Denmark ApS
Sankt Petri Passage 5, 2nd floor
1165 Copenhagen K
Denmark
Avatar billede claes57 Ekspert
29. januar 2015 - 20:45 #2
btw: hvis du vælger ktøg / om chrome så er der en Rapportér problem - og der kan du svine dem til mht dette.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. januar 2015 - 20:46 #3
Den var så ny "ktøg" for værktøj - den havde jeg ikke set før - shit stavekontrol.
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2015 - 21:25 #4
det kan være ligemeget om dit navn står der, de ved alligevel alt du browser. al trafik ryger igennem deres UK punkt, og de ved endda hvad du laver, selvom du skriver en adresse direkte ind i browseren.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. januar 2015 - 09:23 #5
browser i inkognito-tilstand viser det ikke.
Avatar billede dmcn Praktikant
30. januar 2015 - 12:59 #6
Lad os lige glemme alt om klager via brevpost, og paranoia over hvorvidt Google sender al trafik via "deres UK punkt", og rent faktisk hjælpe spørger:
http://www.howtogeek.com/207723/how-do-you-hide-the-new-user-profile-name-button-in-google-chrome/
Avatar billede claes57 Ekspert
30. januar 2015 - 13:20 #7
>dmcn
punkt: Aktivér nyt system til profiladministration har ingen virkning
lidt længere nede er: Aktivér den nye avatarmenu og den skal deaktiveres.
bare for at klargøre oversættelsen.
Men godt fundet...
Avatar billede peterpeter Seniormester
02. marts 2015 - 14:19 #8
Tak DMCN
Kan ikke lige finde ud af om det virker !!!
Men tak.