Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2015 - 00:44 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

USB til AUX

hej i bilen har vi AUX til mobil og mp3 mp4 men jeg vil lekke musik over på et usb stick KAN MAN FÅ EN AUX TIL USB
Avatar billede buttwipe Juniormester
31. januar 2015 - 03:09 #1
Det kan ikke lade sig gøre.
AUX er en analog indgang på din radio og data på et USB drev er digitale.

Radioen vil heller ikke vide hvad den skal stille stille op med et USB drev. Den har ganske enkelt ikke et kredsløb der fortæller den at når der tilsluttes et drev så skal den begynde at afspille de data der ligger på drevet.

Løsningen er en medieafspiller med analog udgang så som MP3 afspiller, mobiltelefon og lign.
Avatar billede 220661 Ekspert
31. januar 2015 - 07:24 #2
Jeg er enig  med buttwipe at du ikke direkte kan gøre dette.
Men jeg ved dog der er bil radioer der har en usb port du direkte kan sætte et usb stick i.
Mange i dag kan også afspille mp3 filer, så du kan have mange flere numre på en cd da de fylder langt mindre.
https://www.google.dk/?gws_rd=cr,ssl&ei=p3TMVJ6uJIuwUeichPAJ#q=bilradio+med+usb+tilslutning
Avatar billede 220661 Ekspert
31. januar 2015 - 07:27 #3
Avatar billede buttwipe Juniormester
31. januar 2015 - 11:26 #5
Fordi du kan forbinde tingene med et kabel er det ikke ensbetydende med at det virker.
Hvis der ikke er en medieafspiller indbygget i kablet, virker det ikke.

Enten skal radioen have indbygget et kredsløb så den ved at den skal afspille filerne på et USB drev eller også skal du bruge en medieafspiller i lyd indgangen på radioen.
Der er ikke andre muligheder
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2015 - 15:00 #6
ok så file skal køres fra mp3 media eller ipad mobil og til aux
Avatar billede buttwipe Juniormester
31. januar 2015 - 22:24 #7
Eller også skal du købe en ny autoradio.
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2015 - 23:13 #8
Avatar billede buttwipe Juniormester
01. februar 2015 - 11:48 #9
Aner det ikke, men app'en kræver et stykke hardware for at virke:
http://dexim.net/content.php?id=10&pid=8
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2015 - 00:21 #10
jeg har en belkin bluetooth music receiver med AUX vil den du ?
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2015 - 17:26 #11
luk