Avatar billede Studenten Nybegynder
31. januar 2015 - 15:51 Der er 4 kommentarer

Bedste tablet til max. 2000 kroner

Hej alle sammen,

Jeg står og mangler en ny tablet, som jeg skal bruge på mit studie og i min fritid. Desværre har jeg et meget begrænset budget, som lyder på omkring 2000 kroner. Der er derfor ikke råd til en iPad, som jeg ellers gerne ville have, og jeg leder derfor efter et alternativ. Jeg har ikke så mange krav til den, udover at den skal være hurtig, brugervenlig og at man skal kunne downloade nødvendige apps til den.

Har I nogen forslag?
Avatar billede Studenten Nybegynder
31. januar 2015 - 15:52 #1
Jeg har kigget på en ASUS tablet, som er omtalt i en dansk test her: http://testguro.dk/bedste-tablet/. Den koster 2008 kr. og overholder mit budget, men jeg er i tvivl om, hvor god den er.
Avatar billede claes57 Ekspert
31. januar 2015 - 16:16 #2
bare gå på asus'en - Google Nexus er Googles demo-serie af hvad de kan. Og de er ikke låst mht android til producenten, da de kører en rå android, der løbende kan opdateres til nyere.
Avatar billede buttwipe Juniormester
01. februar 2015 - 11:40 #3
Wupti.com har en 10" Lenovo med Full HD til 1799,- hvis du bruger denne rabatkode: WUP0102152
http://kortlink.dk/wupti/fsvz
Avatar billede buttwipe Juniormester
01. februar 2015 - 11:51 #4
Den ASUS du linker til er en 7" tablet.
Dvs. den er på størrelse med en iPad Mini - ikke en iPad Air!