Avatar billede Lillicondidi Nybegynder
07. februar 2015 - 21:28 Der er 14 kommentarer

intet net

Jeg har Formateret min pc, hvor efter jeg ikke kunne få net. Så tænkte, jeg mangler sikkert drivers. så jeg fandt nogle forskellige drivers som ikke virkede.
Jeg har et "Gigabyte H77 DS3H" motherboard
(Ps. Jeg bruger kablet til nettet)
Avatar billede Blueeyez Mester
07. februar 2015 - 21:37 #1
http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4146#dl

Du skal dog lige se hvilken Revision dit bundkort er. Det står på bundkortet i nederste højre hjørne (Hvis jeg ikke husker helt forkert).

Derefter skal du hente og installere alle drivere og os lige lave en BIOS opdatering..
Avatar billede Lillicondidi Nybegynder
07. februar 2015 - 22:55 #2
Efter jeg har installeret alle Drivers skulle jeg kunne se en forskel, for har ikke lavet en BIOS updatering.
Avatar billede Blueeyez Mester
08. februar 2015 - 10:38 #3
Den må du lige omformulere..
Har du set hvilken Revision dit bundkort er?
Avatar billede Lillicondidi Nybegynder
08. februar 2015 - 17:19 #4
Mit Bundkort er H77-DS3H (intel Core i5-3570K CUP @ 3.40GHz)
Men jeg har installeret driverne men jeg ved ikke hvordan jeg updatere BIOS
Avatar billede Lillicondidi Nybegynder
08. februar 2015 - 17:25 #5
Ups (Intel Core i5-3570K CPU @ 3.40GHz
Avatar billede Blueeyez Mester
08. februar 2015 - 19:27 #6
Du skal finde ud af hvilken Revision dit bundkort er.
Dette står på bundkortet (Formentligt i højre nederste hjørne af bundkortet)..
Ellers bedes du kigge i manualen der fulgte med ellers er der nok en på hjemmesiden ;-)
Avatar billede Lillicondidi Nybegynder
14. februar 2015 - 19:28 #7
Så min revision af bundkortet er D33006
Og jeg har hentet drivers men hvordan opdatere jeg BIOS, når jeg kommer ind på BIOS siden, når jeg starter kan jeg ikke finde "Update" hvis der er en
Avatar billede Blueeyez Mester
14. februar 2015 - 19:50 #8
Nej, Revisions mulighederne er:

rev. 1.0
rev. 1.2
rev. 1.1

En af dem matcher på dit bundkort..
Avatar billede Lillicondidi Nybegynder
14. februar 2015 - 20:56 #9
Oh okay
det står "Rev 1.0"
Avatar billede Blueeyez Mester
14. februar 2015 - 22:58 #10
Hvilket OS har du specifikt? eksempel: Windows 8.1 64 bit
Avatar billede Lillicondidi Nybegynder
19. februar 2015 - 10:54 #11
Jeg har Windows 7 64 Bit
Avatar billede Blueeyez Mester
19. februar 2015 - 11:46 #12
Har du hentet alle drivere og installeret dem?
Ved du hvordan de skal installeres?
Avatar billede Lillicondidi Nybegynder
19. februar 2015 - 13:47 #13
Når jeg henter drivers på Gigabyte hjemmeside
hentes de som .exe fil. når man så åbner dem udpakkes de, betyder
det de er installeret?
Avatar billede Blueeyez Mester
19. februar 2015 - 16:27 #14
Det lyder det ikke til. Når du kører .exe filen kommer der så ikke en mappe frem på den samme destination som .exe filen er på (Med samme navn sådan nogenlunde)..

Ellers kig i C:/drivers / C:/drivere / C:/Gigabyte
Der er mange muligheder.. Kører ikke selv Windows, men Linux så du er selv nød til at finde den mappe den udpakke og i den mappe er der som regel en .exe fil der hedder setup eller install eller noget i den stil.. (Der er oftest kun 1 .exe fil)