Avatar billede todd24 Nybegynder
09. februar 2015 - 18:33 Der er 4 kommentarer

Mailprogram

hejsa

jeg bruger microsoft outlook rigtigt meget på windows xp, men desværre er microsoft outlook blevet slettet fra windows 7, som jeg bruger nu, og erstattet med windows live mail, som jeg syntes er et dårlig program, er der nogle som har erfaring med nogle mail programmer ligesom outlook som man kan downloade gratis?
Avatar billede overloaded Mester
09. februar 2015 - 18:57 #1
Avatar billede Blueeyez Mester
09. februar 2015 - 19:53 #2
Bruger selv Thunderbird, men da jeg har gmail bruger jeg os browseren..
Avatar billede overloaded Mester
09. februar 2015 - 20:04 #3
Bruger også selv browseren fordi jeg har gmail.
Avatar billede todd24 Nybegynder
23. november 2015 - 16:18 #4
det blev thunderbird smid et svar..