Avatar billede jonashn Nybegynder
10. februar 2015 - 10:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

"Blokering" af cookie-popups

Hej folkens!

Bruger Chrome, men har oprettet dette spm. i generelt da jeg ikke ved om der findes en specifik løsning til chrome. Hvorfor er der forresten ikke en kategori der hedder Chrome?

Situationen er den, at jeg (som mange andre) er enormt træt af de cookie-popups der kommer pga. loven om cookies, hvor alle sider skal informere en om at de benytter cookies. Jeg skriver for at finde ud af, om nogen kender til et plugin / adblock-filter / greasemonkey-script der blokerer for disse? Ville være dejligt at spare 20-30 klik om dagen og slippe for at klikke "ok", "accepter", etc hele tiden.
Avatar billede cht22 Professor
10. februar 2015 - 12:14 #1
Der findes desværre ikke nogen programmer der kan fjerne den information, så du er nødt til at klikke på ok eller accepter for at fjerne information.
Avatar billede claes57 Ekspert
10. februar 2015 - 12:17 #2
Du må snakke med de politikere, der i deres 'visdom' indførte det. Det er i første omgang de EU-valgte, du skal have fat i.
Avatar billede double-g Juniormester
10. februar 2015 - 16:50 #3
Avatar billede Andershoegh Seniormester
15. marts 2015 - 21:53 #4
Super double-g :-)

Med din liste,  lidt højreklik og bloker denne reklame, har jeg nu en reklamefri E. og ikke meget reklame på nettet.

Vidste ikke du kunne andet end openSUSE  :-)
Avatar billede double-g Juniormester
17. marts 2015 - 20:17 #5
Åh jo, når det gælder om at bekæmpe EU's tåbeligheder, så må alle gode kræfter mobiliseres i flok :-)
Avatar billede jonashn Nybegynder
11. maj 2015 - 02:54 #6
Fantastisk, double-g, send et svar:)
Avatar billede double-g Juniormester
12. maj 2015 - 12:45 #7
hermed et stk. svar  :-)