Avatar billede herberth Juniormester
12. februar 2015 - 09:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Google koder

Hej

På min hjemmeside har jeg nogle gamle Adsense koder. Der vises reklamer på hjemmesiden via disse. Men nu siger Google at disse  koder skal udskiftes med nogle nye.

Jeg har allerede forsøgt at udskifte mit gamle google ID med det nye.

Men stadig så vises det gamle ID på hjemmesiden - det er noget dasabase som skal tilrettes. Men det kan jeg ikke finde ud af.

Nogen der kan hjælpe?

<h2>Ads manager</h2>
<h3>Edit sequence</h3>
<form name="frm_pick_seq" method="get" action="delete-ads.php">
<p><strong>Pick a sequence from the list</strong><br />
<?php
echo seq_titles("lst",$_REQUEST['seq']);
?>
<input type="hidden" name="item" value="seq" />
&nbsp;<input type="button" name="goto_seq" value="<?php echo $_t['edit'] ?>" class="btn" onclick="gotoURL('ads-manager.php?seq=' + document.frm_pick_seq.seq.options[document.frm_pick_seq.seq.selectedIndex].value)" />&nbsp;<input type="submit" name="goto_del" value="<?php echo $_t['delete'] ?>" onclick="return(confirmAction('<?php echo $_t['delete'] ?>?'))" class="btn" />
</p>
</form>
Avatar billede moddi100 Seniormester
12. februar 2015 - 09:27 #1
Har du et link til din hjemmeside?
Avatar billede herberth Juniormester
12. februar 2015 - 09:39 #2
Hej moddi

www.netspirit.dk

på alle indholdssider - ikke forsiden med alle andre indholdssider - har jeg mulighed for at vise reklamer BÅDE i højre margin og bunden ELLER i højre margin ELLER kun i bunden ELLER slet ingen reklamer.

Men fx på denne side
http://netspirit.dk/new/?page=624

kan du se at mit gamle pub-8545264787270964
Ikke er erstatet med mit nye : pub-1154582975879703

Så jeg tror det er noget database - Kan du fixe det?
Avatar billede herberth Juniormester
12. februar 2015 - 09:54 #3
Måske dette kan bruges?

Jeg kan læse følgende på googles hjælpeside
(https://support.google.com/adsense/answer/10528?hl=en&ref_topic=1307438)

Option 2: Modify your existing ad code

To do this you'll need to make the following code change:

    Synchronous ad code
    <script>
      google_ad_client="ca-pub-xxxxxxxxxxxxxx";
      google_ad_slot="yyyyyyyyyyy";
      google_ad_width=300;
      google_ad_height=250;
    </script>
    <script src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js"></script>

In the examples above, "http" has been removed from both script sources. The source URLs now begin with two forward slashes, like this:

    Synchronous ad code: "//pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js"

Og da min nuværende kode ser således ud:

<script type="text/javascript"><!--
google_ad_client = "pub-8545264787270964";
google_ad_width = 468;
google_ad_height = 60;
google_ad_format = "468x60_as";
google_ad_type = "text_image";
google_ad_channel ="";
google_color_border = "800000";
google_color_bg = "FFFFFF";
google_color_link = "800000";
google_color_url = "800000";
google_color_text = "000000";
//--></script>
<script type="text/javascript"
  src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js">
</script>

Så må den jo skulle ændres med

1) http: skal fjernes
2) Mit nye PUD ID skal erstate det gamle PUB ID

Er det ikke sådan?

Og kan nogen hjælpe mig med at gøre dette?
Avatar billede herberth Juniormester
12. februar 2015 - 17:39 #4
Jeg forstår det simplthen ikke!

Er der nogen som kan fortælle mig hvor den fil som laver det her med : pub-8545264787270964 - ligger henne?

Jeg har downloadet hele mit site og søgt men ingen resultat!!!

Anyone?
Avatar billede herberth Juniormester
12. februar 2015 - 20:44 #5
flyttet til php sektionen