Avatar billede nielskragbak Nybegynder
15. februar 2015 - 10:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

støtte fra web-designer samt programmører

Hej alle.

Jeg er i gang med at opstarte et større website.

Et mindre problem er dog at jeg ikke selv kan kode.

Jeg er interesseret i at engagere min. en webdesigner/grafiker samt et par programmører.

Jeg er ikke i stand til at betale løn, men tilbyder i stedet procenter af en evt. omsætning.

Er der nogen her der er interesserede, eller kan I pege mig i retning af et andet forum hvor jeg kan spørge? (Jeg kender de internationale fora såsom freelancer.com, odesk.com, etc. men jeg søger danske ansatte jeg kan sparre med ansigt til ansigt)

På forhånd tak,
Niels
Avatar billede softspot Forsker
15. februar 2015 - 11:04 #1
Hvis du ikke får bid her, kan du evt. prøve på Amino.dk. Det kan være der sidder nogle programmører og webdesignere, som mangler et projekt de kan engagere sig i :-)
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2015 - 11:39 #2
Hej Niels

Man skal nok vide lidt mere om sitet og hvad det er du skal have hjælp til for at kunne sige om man kan hjælpe dig.
Men du skal være velkommen til at skrive til osj@device.dk hvis du ikke vil afslører det her, så kan jeg vurderer om det er noget jeg kan hjælpe dig med.

Vh
Ole Jørgensen
Avatar billede nielskragbak Nybegynder
15. februar 2015 - 16:26 #3
Tak til jer begge.

Linket til Amino var præcis hvad jeg skulle bruge, men det lader ikke til jeg kan give dig point.
Avatar billede softspot Forsker
15. februar 2015 - 16:43 #4
Jo, du ville kunne give mig point, hvis du bad om et svar fra mig (kotumen på eksperten har længe været, at svar først gives, når man får anerkendt sin løsning af spørgeren).

Bort set fra det, så velbekomme :)