Avatar billede Ole_Offshore Nybegynder
18. februar 2015 - 14:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sony Xperia Z3 Compact - Hvor indstilles lyd forskellen imellem e-mail og SMS besked lyd ?

Hvor kan man ændre eller slå lyden fra ved indkommende e-mails, men stadig gerne vil beholde lyd ved SMS/MMS beskeder ? Under menuen Indstillinger / Lyd / Beskedlyd, kan man vælge besked lyd, men det er åbenbart både lyden til e-mail og sms på samme tid?!

Jeg modtager e-mails på alle tider af døgnet, og jeg bliver træt af at høre på mails der kommer ind på telefonen. Derimod vil jeg gerne have lyd ved sms, da min sms har en højere prioritet.

Er der nogen som ved hvordan dette kan ændres ? Det er min først Android telefon, så jeg er ikke helt skarp på menuerne endnu :)

Sony Xperia Z3 Compact
Android 4.4.4
Avatar billede conz Juniormester
18. februar 2015 - 20:14 #1
På Android indstiller du notifikationer inde i de enkelte apps. Så du skal ind i din mail app, indstillinger også må der være noget der hedder Notifikationer eller lign. Deri kan du sætte, om du overhovedet vil have notifikationer (altså dem, der kommer frem i din notifikationsskuffe) og om der skal være lyd og vibrator på. Så slår du blot vibrator fra og vælger lyd som Ingen (aller øverst).
Avatar billede Ole_Offshore Nybegynder
01. marts 2015 - 22:15 #2
Under e-mail indstillinger, kan jeg ikke finde lyde, men under sms indstillinger/ signal ved besked, kunne jeg ændre og på den måde har jeg opnået det jeg ønskede. Tak :)