Avatar billede Lotu Nybegynder
20. februar 2015 - 17:59 Der er 2 kommentarer

Co-Founder Søges til Hjemmeside Startup

Jeg leder efter en teknisk co-founder til mit projekt.

Projektet er en social webcam streaming baseret hjemmeside, der giver brugerne mulighed for at interagere med hinanden, og vise deres påskønnelse i form af point og abonnement.

Jeg forstår, at denne type hjemmeside næppe er original, og jeg er klar over at der er hårde konkurrence. Men jeg tror at jeg kan gøre det bedre. Jeg har brugt en masse tid på at undersøge de mest kendte live-streaming baserede hjemmesider, og jeg har nogle ideer der kan gennemføres som kan adskille min hjemmeside fra konkurrenternes, og samtidig vil enhver form for idé du har til hjemmesiden blive taget glædeligt imod.

Mit eget bidrag til projektet er som designer og alt muligt mand (markedsføring, idé mand og hvad vi ellers kan støde på i fremtiden).

Så hvis du brænder for at prøve noget nyt, og har evnerne til at kunne løse et projekt på sådan en størrelse, så kontakt mig venligst. Det bliver forhåbentligt en lærerig og succesfuld rejse :)
Avatar billede phpnoob Novice
20. februar 2015 - 18:45 #1
Hvilken evner skal din medstifter have? det kan jeg ikke se du beskriver nogen steder.
Avatar billede Lotu Nybegynder
20. februar 2015 - 20:00 #2
Jeg søger en teknisk medstifter der er i stand til at programmere en side af denne kaliber. Hvis det bliver for meget, så kan vi altid lede efter endnu en programmør, når vi når så langt.