Avatar billede Nederb Juniormester
21. februar 2015 - 15:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ICloud ikke aktiv på Ipad efter opdatering

Efter jeg har opdateret en Ipad (1) til IOS 8,1 kan jeg ikke finde den med Find my iphone på Icloud
I indstillinger er ICloud 'knappen' ikke aktiv men jeg kan se mit Apple id står der.
Jeg har Googlet mig frem til at jeg skal aktivere IClou på enheden men jeg kan ikke finde hvor
Jeg er ikke Apple bruger så det er lidt op ad bakke
Avatar billede Blueeyez Mester
21. februar 2015 - 15:48 #1
Find min iphone skal hentes fra app store først :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
21. februar 2015 - 15:50 #2
indstillinger - et stykke nede i venstre side er iCloud. klik på den, og i højre side skal 'Find min iPad' være til (er den fra, så klik på den - så er der en skyder du kan klikke, og aktivere)
Avatar billede Nederb Juniormester
21. februar 2015 - 16:16 #3
I indstillinger er ICloud ikke aktiv, jeg kan ikke klikke på den.
Men undereller på knappen står mit Apple ID
Avatar billede Nederb Juniormester
21. februar 2015 - 16:21 #4
Før opdateringen var en lås der skulle slås til så en eventuel tyv ikke kunne slå lokation eller Find my IPhone fra
Avatar billede Blueeyez Mester
21. februar 2015 - 16:35 #5
Åben app store på enheden og se om "find min iphone" kan installeres.. Hvis den ikke er, vil jeg gætte på at det er problemet..
Avatar billede Nederb Juniormester
21. februar 2015 - 18:02 #6
OK Find my Iphone installeret men Lokalitets tjeneste er ikke tilgængelig og kan ikke slås til
Avatar billede Blueeyez Mester
21. februar 2015 - 18:12 #7
Har du aktiveret begrænsninger under indstillinger -> Generelt -> Begrænsninger ?
Avatar billede Nederb Juniormester
08. marts 2015 - 19:37 #8
Begrænsninger var ikke slået til
der skulle en nulstinning til for at løse problemerne