Avatar billede 0802mela Nybegynder
24. februar 2015 - 19:21 Der er 3 kommentarer

APK - FIL VED OPRETTELSE AF NY APP

Hej.
Jeg er ved at lave min egen App og er nået til punktet med at uploade Apk - filen. Men det lykkedes ikke, jeg får besked på, at benytte et andet pakkenavn , hvordan gør jeg det ?
Vh melanie
Avatar billede conz Juniormester
24. februar 2015 - 21:05 #1
Applikationer på Google Play skal have unikke pakkenavne, da det er pakkenavnet, der bruges til at identificere applikationen. Derfor må din App ikke hedde noget, som nogen som helst anden App (på Play) hedder.

De fleste bruger pakkenavn efter formatet [TLD].[Hjemmeside/firmanavn].[appnavn]

Du skifter dit pakkenavn i Eclipse ved at højreklikke på dit projekt, vælge Android Tools også Rename Application Package.
Avatar billede 0802mela Nybegynder
24. februar 2015 - 21:14 #2
Mange tak. Det vil jeg hermed Gøre. Tak for hurtig svar 😊
Avatar billede conz Juniormester
24. februar 2015 - 22:18 #3
Velbekomme =)