Avatar billede ZeBa Ekspert
24. februar 2015 - 19:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

indtast venligst hovedadgangskode for software sikkerhedsenhed

Får denne melding i tide og utide. Jeg har aldrig valgt nogen som helst kode
Avatar billede cht22 Professor
24. februar 2015 - 20:13 #1
Er du sikker på at der ikke er sat hak ved "Funktioner" -> "Indstillinger" -> "Sikkerhed" ved punktet "Benyt en hovedadgangskode"?
Avatar billede ZeBa Ekspert
24. februar 2015 - 21:02 #2
Det er der, men hvis jeg forsøger at fjerne den,får jeg besked på at indtaste en kode - som jeg ikke kender noget til.
Avatar billede cht22 Professor
24. februar 2015 - 21:12 #3
Det kan være det kan fjernes ved at afinstallere FireFox og installere det igen.
Avatar billede ZeBa Ekspert
24. februar 2015 - 21:47 #4
Det gør det sikkert, men det vil jeg selvfølgelig helst undgå - og jeg ville også gerne vide, hvorfor den opfører sig sådan
Avatar billede ZeBa Ekspert
12. marts 2015 - 00:51 #5
Men nu har jeg geninstalleret Windows, og det hjalp også :)