Avatar billede tma Juniormester
03. marts 2015 - 15:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Adgang til LinkedIn-profil uden at der skal logges på...

Jeg har netop oprettet en linkedin-profil. Det undrer mig, at når man skal tilgå den offentlige profil, kræves det at man logger ind i Linkedin. Man kan vel godt se en linkedin-profil uden selv at have en? Jeg har fulgt de anvisninger jeg har fundet og kan se at linket skal se således ud: http://www.linkedin.com/in/tmathiesen men her afkræves man altså login for at se den...

Nogen der ved om det bare er sådan, eller om der skal justeres noget i min profil?
03. marts 2015 - 15:51 #1
Du skal logge på for at se en profil.
Avatar billede AndersKT87 Novice
03. marts 2015 - 16:39 #2
Det er noget med at de offentlig profiler kun kan tilgås via goodle. prøv at google en linkedin profil og tilgå den vej. Prøv derefter at gå direkte til profilen ved at indtaste dens url - du vil sikkert opleve at du i sidste tilfælde ikke kan se profilen, men du godt kunne da du brugte Google...

Det er lidt sært og har ingen idé om hvorfor det er således...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
03. marts 2015 - 18:21 #3
Den offentlige profil burde være tilgængelig - men jeg er ikke sikker på, om ikke også den er. Det afhænger af hvor meget du har "fyldt ud".

Du kan evt. se min egen offentlige profil på https://www.linkedin.com/in/omadsen - din burde kunne indeholde lige så meget.

Det har ikke noget med google at gøre (Google Chrome antager jeg der menes?) kontra andre browsere...
Avatar billede tma Juniormester
17. april 2015 - 08:31 #4
har fået det til at virke med den offentlige profil. Ole M., hvis du ligger et svar, må pointene være dine.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. april 2015 - 09:17 #5
Læg du bare selv svar og tag point - jeg har opgivet at samle på dem :-)
Avatar billede tma Juniormester
17. april 2015 - 12:25 #6
Så er vi to. Det var såmænd også blot for at lukke spørgsmålet.

Tak for input...