Avatar billede Novice-1 Seniormester
03. marts 2015 - 20:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

isætning, sim kort Huawei E3276, USB modem/ dongle

jeg har lige fået sim micro kort, men om det "skæve" hjørne skal ind først eller sidst?

og om  sim kortets kontaktpunkter skal vende op eller ned
når modem ligger på bordet med - kun navn, lysdiode og USB til at
klappe ud vender opad
det fremgik ikke tydeligt af brugsanvisningen -tværtimod!!

jeg ville  have forventet det skæve hjørne skulle først ind
og med kontaktpunkt nedad når modem ligger --som beskrevet ovenfor

men jeg vil nødig gøre vold på/ ødelægge SIM eller USB -og synes at tingene går alt at for stramt

jeg kan jo også hænge i røret  en ½ time eller måske mere en af dagene, men så var det lettere at spørge her, hvis nogen har erfaring med netop den slags modem eller noget der ligner -meget!!

på forhånd tak!!
Avatar billede cht22 Professor
03. marts 2015 - 21:48 #1
Metalet skal være nedad og først ind.

Det ser ud til at være rimelig tydeligt når man ser biller af det.

http://www.4gltemall.com/media/wysiwyg/SIM_card_slot_of_HUAWEI_E3276_LTE_Cat4_Stick.jpg
Avatar billede Novice-1 Seniormester
08. marts 2015 - 02:31 #2
Ok, det var mig der syntes at det var fuldstændig umulig at skille modemet ad.
  Syntes at det så alt for kompakt ud til at kunne skilles ad, men med en god gummihandske lykkedes det at skubbe og holde samtidig så låget smuttede af,
  Da jeg spurgte gik jeg ud fra at der skulle bruges micro Sim kort der skulle sættes ind på siden  --havde overset vejledningen.

hvis du lige sender et svar for at få point!
Avatar billede Novice-1 Seniormester
17. marts 2015 - 16:02 #3
Cht22  du burde have haft point -selvom  det så var mig der ikke kunne læse indenad, om hvordan man åbnede det mobile modem.
  men nu tager jeg dem så selv, så jeg ikke ser alt for utaknemmelig ud ved at have alt alt for mange åbne spørgsmål!