Avatar billede Raavig-c Nybegynder
05. marts 2015 - 13:15 Der er 1 kommentar

HDMI (TV) problem (understøttes ikke)

Hej dejlige forum.
Tak fordi i så ofte vil bruge tid på alle os.

Jeg har et ældre samsung tv.
Det har HDMI og har virket.
Jeg har just flyttet det og derfor købt nyt HDMI kabel som jeg ville forbinde min computer til, for at se.
Den kom op med billede i 30 sekunder, hvor efter det kommer med beskeden "understøttes ikke".

Det er uanset hvilken af de tre HDMI indgange jeg vælger.

Min computer registere at SAMSUNG er tilknyttet og er indstillet efter at optimere iforhold til tilkoblet emne/skærm.

Jeg kan simpelthen ikke finde løsningen på dette problem.
Håber i kan vejlede.

MVH.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. marts 2015 - 13:19 #1
du kan prøve via samsungs hjemmeside at finde din model, og se om du har nyeste firmware. Ellers er det typisk enkelt at opdatere.
Men ellers kan du fra pc løse skærmopløsningen til fx 1366*768, som vel nok er det, tv er født med.