Avatar billede EmilThomsen Praktikant
05. marts 2015 - 17:57 Der er 6 kommentarer

Blå skærm ved opstartning af windows 7

Hej jeg har en næsten 3 år gammel bærebare computer som ikke kan starte helt rigtigt når jeg tænder computeren så står der start windows normalt eller reapir windows men problemet er at hvis jeg tager start windows op normalt så efter der har stået starter windows så kommer der en blå skærm med Hvidt tekst på men skærmen er så hurtig om at forsvinde at jeg knap nok kan nå at se hvad der står og så starter den forfra hvor jeg begyndte og hvis jeg vælger reapir windows så står den bare og prøver at reapir windows og jeg har endda prøvet at lade den stå tændt en hel nat og den kørte stadig væk med reapir windows og jeg har også prøvet at trykke F8 og der kom ingen ting frem også selv om jeg blev ved med at trykke F8 så nu spørger jeg jer please help me
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2015 - 18:23 #1
vis F8 ikke dur så kan du nok lavet en backup dine filer (filer billeder videoer musik M.M og så boot http://www.boot-disk.com/system_icons.htm og så få fat i dine filer og så køre windows ind på NY
Avatar billede EmilThomsen Praktikant
06. marts 2015 - 07:05 #2
Okay men synes lige du skal se denne her video så du kan se hvad der præsis sker med min computer https://m.youtube.com/watch?v=vv6v_A484Ls
Avatar billede 220661 Ekspert
06. marts 2015 - 08:55 #3
Video er privat og kræver login, så den kan ikke ses.

Har du prøvet at køre repair fra en cd?
https://www.youtube.com/watch?v=guLKA-1gjfg
Avatar billede 220661 Ekspert
06. marts 2015 - 08:57 #4
Er der beskadigede filer på harddisken kan de erstattes fra cd når denne er i
Avatar billede MADOlsen Forsker
06. marts 2015 - 09:30 #5
Avatar billede EmilThomsen Praktikant
06. marts 2015 - 15:35 #6
Jeg har prøvet at geninstallere hele windows og det hjalp ikke men jeg ved ikke om jeg har prøvet at reapir windows me en cd