16. marts 2015 - 19:31 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Sandisk U3 Usb-stick

Hej folkens.

Jeg har mig en gammel Sandsisk U3 usb stick. Jeg bruger aldrig de U3 styresystem, så jeg besluttede mig for at slette det og bare bruge nøglen som en almindelig usb stick. Jeg gik derfor ind i U3 systemet og valgte at det skulle slettes fra nøglen. Da den er stort set helt færdig, crasher uninstalleren og det hele lukker bare ned. Når jeg sætter nøglen i nu, har jeg bare et drev (f) på 1 gb og kan se at der er 28 gb uallokeret plads på disken, som jeg ikke kan gøre noget ved. Det er jo lidt træls at have en 32GB nøgle og så kan jeg kun bruge 1 gb af den. What to do?

På forhånd tak for hjælpen allesammen :)
16. marts 2015 - 20:52 #2
Det er præcis lige der jeg har kigget og det er de programmer der crasher, når jeg kører dem :)
Avatar billede Lucian83 Nybegynder
16. marts 2015 - 22:02 #3
prøv at bruge denne guide og se om det virker for dig.:D
http://bootableusb.net/bootable-usb-pendrive-using-cmd/
Avatar billede milter Ekspert
16. marts 2015 - 22:03 #4
Har du prøvet at gøre det i fejlsikret tilatand:

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/start-computer-safe-mode#start-computer-safe-mode=windows-7

Husk, du skal bruge administratorrettigheder, når du vil formatere.

Og, hvordan "crasher" den? Nægter den dig adgang, får du fejlmeldinger og hvilke? Eller ....?
16. marts 2015 - 22:13 #5
Først og fremmest kører jeg Windows 10 :) Den kommer med windows fejlen at programmet ikke længere svarer og så kan jeg tvinge det til at lukke. Det sker hver eneste gang.
Avatar billede Lucian83 Nybegynder
16. marts 2015 - 22:55 #6
jeg ville dov forslå at du går tilbage win 7/win 8.1 for den windows du har er kun en test-version fra Microsoft så den er jo ikke helt færdig inu så kan godt forstå vis du har problemer lige pt med få din usb til at virke igen:D. vis du har en barbær eller en anden pc så kan du putte din usb i den og prøv at køre den guide jeg linke til dig.:D
Avatar billede milter Ekspert
16. marts 2015 - 22:59 #7
Windows 10 !!!!

Nu kunne jeg selvfølgelig aldrig finde på at sige, at man beder om den slags problemer, når man bruger et ikke-færdigudviklet produkt, så det vil jeg ikke gøre :-)

Har du ikke andre styresystemer på maskinen? Hvis ikke, så prøv at formatere din Sandisk på en anden computer med et "ældre" styresystem.
Avatar billede milter Ekspert
16. marts 2015 - 23:01 #8
#6.

Ak, glemte at opdatere :-)
16. marts 2015 - 23:07 #9
Jeg er så udemærket klar over at win 10 er test, men det her er første gang jeg har oplevet nogen form for problemer med det og jeg bruger den dagligt til at programmere på. Jeg prøver på min svigermors pc i morgen :) I får besked om forløbet :)
17. marts 2015 - 09:13 #10
@Lucian83

Jeg brugte dit link på min arbejdspc som kører win 7 og det virkede perfekt :) Jeg har nu en usb stick med 31gb fri plads :) Smider du lige et svar? :)
Avatar billede Lucian83 Nybegynder
17. marts 2015 - 11:10 #11
super:D glad for at det virket...:D