Avatar billede cbedb Mester
18. marts 2015 - 16:54 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

task host windows i win 8

Min pc med Windows 8 vil ikke lukke ned, ie køre frygteligt, men Google chrome bedre. vil ikke køre Windos update der går den i stå. Det er en HP med i7 processor og 8 gb. ram.
Når man vil lukke ned står der venter på afslutning af task host Windows, der kan den stå til man tvinger ndlukning.
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2015 - 17:10 #1
Avatar billede cbedb Mester
18. marts 2015 - 17:19 #2
Det er prøvet uden held
Avatar billede 220661 Ekspert
18. marts 2015 - 17:44 #3
Nå det link kan jeg ikke åbne, så jeg kan ikke se hvad der er foreslået.
Har du prøvet at højreklikke på løsnings center og åbne denne, og den vej se om du kan reparere Windows Update?

Har du prøvet at rense computeren for snavs?

Hent og installer CCleaner free  https://www.piriform.com/ccleaner
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://downloads.malwarebytes.org/mbam-download.php
http://www.eksperten.dk/guide/1605
For du en error code når du installerer så kig lige på denne tråd:
https://forums.malwarebytes.org/index.php?/topic/149048-internal-error-expression-error-runtime-error-at-79177-external-exeption-e06d763/
Gerne lige lægge loggen ind der kommer når den er færdig

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Mht.: Vista og Windows 7/8 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.
Avatar billede cbedb Mester
18. marts 2015 - 17:54 #4
Jeg har prøvet disse 3 programmer, som jeg har set i andre indlæg under win 7
Avatar billede 220661 Ekspert
18. marts 2015 - 18:18 #5
Ok og løsnings center kan den hjælpe dig?
Avatar billede 220661 Ekspert
18. marts 2015 - 18:26 #6
Det er Windows Update jeg tænker på med hensyn til Løsnings Center.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. marts 2015 - 18:34 #7
prøv http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html
ned til installer og tag Direct Download
når programmer er installeret, så skal du køre fra faneblad 5: Backup og lave backup af reg-db og lave et gendannelsespunkt (bare i tilfælde af...)
Derefter næste + repairs
det klarer dumme win-fejl i bla update (en opdatering, der hænger - og som bare skal væk)
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
18. marts 2015 - 20:11 #8
cbedb fandt du en løsning på problemet?
Avatar billede cbedb Mester
19. marts 2015 - 06:44 #9
Det er så slemt at den ikke vil gå gå på Windows update, står bare og kører
Avatar billede cbedb Mester
19. marts 2015 - 06:45 #10
Har ikke fundet en løsning, måske bliver det recovery, men helt ikke
Avatar billede cbedb Mester
19. marts 2015 - 08:32 #11
De er sendt afsted til pc mand
Avatar billede 220661 Ekspert
19. marts 2015 - 15:54 #12
Ok. Formoder så også at du heller ikke kunne komme i løsnings center?
Avatar billede cbedb Mester
19. marts 2015 - 16:05 #13
Den ville bare ikke noget. Jeg hentede et fix på den anden hos Microsoft. Den stod bare og kørte med en grøn streg i flere timer.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. marts 2015 - 16:13 #14
Det bedste her er at køre recovery, for at komme til bunds i det. Håber din pc man kan sætte disken til anden pc så dine private filer kan reddes.
Avatar billede cbedb Mester
19. marts 2015 - 16:23 #15
Jeg havde back ud på de vigtige ting
Avatar billede cbedb Mester
13. april 2015 - 08:41 #16
-
Avatar billede 220661 Ekspert
17. april 2015 - 12:41 #17
Løsning?
Avatar billede cbedb Mester
17. april 2015 - 13:35 #18
Total recovery
Avatar billede 220661 Ekspert
17. april 2015 - 15:42 #19
Ok :-)