Avatar billede birbo Nybegynder
19. marts 2015 - 09:03 Der er 3 kommentarer

internetdeling

Jeg kan ikke få internetdeling til at virke på min pc (windows 7) fra iphone 5 andre kan godt dele med min iphone
Avatar billede claes57 Ekspert
19. marts 2015 - 09:59 #1
kan du se din iphones ssid-navn når du på pc klikker på netværksikon i systembakken?
Avatar billede birbo Nybegynder
19. marts 2015 - 10:07 #2
ja og jeg har kunnet før, kan det være efter jeg har installeret google grome
Avatar billede claes57 Ekspert
19. marts 2015 - 10:26 #3
prøv
kontrolpanel / netværk og delingscenter
opret en ny forbindelse ...
og vælg opret forbindelse til et trådløst netværk manuelt.
udfyld med ssid, sikkerhedstype wpa2-personal og din kode - hak i 'start denne forbindelse automatisk'