Avatar billede ulrik1972 Nybegynder
19. marts 2015 - 16:47 Der er 1 kommentar

DIV med side DIV'er

Jeg har gevaldigt meget brug for at lave følgende opbygning:

Der skal være en <DIV> i midten, som x pixels bred, den skal være centreret på hver side skal der være en <DIV> i samme højde men noget smallere ... hvis man laver vinduet mindre skal de ti side-læggende <DIV> forsvinde først, lige meget fra begge sider, jeg aner ikke hvordan jeg gør!! Det er ok hvis der skal bruges Jquery eller ?

Håber der er en som kan hjælpe :)
Avatar billede Futtexb Nybegynder
17. september 2015 - 15:13 #1
Har du prøvet at bruge procent til at definere bredden på de forskellige divs? På denne måde bliver de mindre, når du gør vinduet mindre ud af x-aksen.