Avatar billede rodelund Nybegynder
19. marts 2015 - 20:39 Der er 1 kommentar

2 netværk på samme wan

Hej har et problem med at jeg vil have 2 forsk. netværk men har kun en wan  adgang.
Vil gerne have delt mit netværk op så jeg har 2 forskellige netværk (de skal ikke kunne snakke sammen). har kun en internet indgang. Jeg har en ASUS RT-AC68u router hvor jeg kan tildele den en extra wan port, men kan ikke rigtig finde ud af hvordan man skal sætte den op til at kunne dele nettet i to og så kun have en internet adgang.

En der kan hjælpe.

Vh Alex Just

PC men win8.1.
Avatar billede Blueeyez Mester
19. marts 2015 - 21:37 #1
Køb en router og sæt foran de 2 andre routere..