Avatar billede Freakyfox Nybegynder
21. marts 2015 - 00:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 update fejl

Hej!

Jeg har geninstalleret mit Windows 7 efter en fejl.. (sort skærm ved opstart)  som jeg prøvede at fylder på alle mulige måder...  Kun ggeninstallation af Windows virkede...

Men nu vil mit Windows ikke opdatere..  Hver eneste gang jeg lukker computeren begynde den at installere/downloade 174 opdateringer... Når jeg så starter den igen slår den færdiggørende installation fejl...  Og næste gang jeg lukker ned begynde den på de 174 opdateringer igen....  Den har gjort det omkring 7-10 gange nu..  Og det er pisse træls at det tager 1 time at genstarte computeren hvert gang.. :(
Avatar billede Freakyfox Nybegynder
21. marts 2015 - 00:28 #1
Undskylder for de mange grammatiske fejl...  Men skrev på mobil...  Mega træls med den automatiske stavekontrol der... Øv :(
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2015 - 06:24 #2
win7 laver en lille partition på disken på 100mb, når den installeres, som bruges til arbejdsområde, og efter installation, bruges den til systemsikkerhed.

når du geninstallerer win7, skal det være på en disk, uden denne partion.
derfor, slet den disk totalt, så der kun er 1 partition - ihvertfald skal den lille 100mb systempart væk.

prøv så at installe igen, og håb det går bedre.
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2015 - 06:27 #3
grunden er, at hvis winupdate blander nye ting sammen med gamle fra systempartition fra forrige install, så ved ingen hvad der sker. derfor skal den wipes, den skal slet ikke findes!
Avatar billede Freakyfox Nybegynder
21. marts 2015 - 11:52 #4
Skal jeg så geninstallere windows igen, efter at have "wiped" min SSD..?? eller kan jeg manuelt gå ind og slette denne partition?
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2015 - 16:18 #5
jeg mistænker netop at den har blandet updetes sammen med info som ligger i gammel systempart. derfor geninstall, med den lille part wiped, for det skal simpelthen virke!
Avatar billede Freakyfox Nybegynder
21. marts 2015 - 18:50 #6
Det er lykkedes!
den kommer stadig med 1-7 opdateringer.. men kun en af dem fejler..

i windows update siger den

Fejl fundet:

Kode 9C59
Avatar billede Freakyfox Nybegynder
21. marts 2015 - 18:51 #7
altså med 1-7 opdateringer mener jeg at jeg har genstartet et par gange og den finder 1-7 nye opdateringer hver gang.. =)
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2015 - 19:02 #8
jeg lavede clean install i sidste uge,
der var 195 opdateringer,
herefter 3 genstarter med hver 5 updates.

altså, ikke noget unormalt.
Avatar billede Freakyfox Nybegynder
25. maj 2015 - 18:27 #9
f