Avatar billede clausito Seniormester
22. marts 2015 - 10:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Se tv i udlandet

Har en macbook

Vil gerne se eurosport i udlandet. Er der løsninger? Er det ikke noget med blokering af IP-adresse?

Herhjemme er det vel ikke så svært?

Vil gerne bruge den i f.eks Grækenland hvor jeg skal på rundrejse
Avatar billede Guitarfix Nybegynder
22. marts 2015 - 11:40 #1
Prøv at kigge på en Slingbox, så kan du se alle dine kanaler uden det koster noget.

Vh Palle
www.guitarfix.dk
Avatar billede claes57 Ekspert
22. marts 2015 - 11:40 #2
Hvis du har abonnement hos dem, så er det bare at logge ind.
Hvis du ser det via fx yousee-app, så virker den kun i dk - og så skal du via noget hola eller tilsvarende for at køre med dansk ip fra udlandet.
http://hola.org/
Avatar billede clausito Seniormester
06. april 2015 - 12:40 #3
claes57 - point ti dig. Jeg afprøver din løsning ved næste udenlandsbesøg

Giv mig mulighed for at give dig points
Avatar billede clausito Seniormester
21. april 2015 - 18:35 #4
claes -hvad med points
Avatar billede clausito Seniormester
06. maj 2015 - 14:34 #5
lukker
Avatar billede clausito Seniormester
21. maj 2015 - 10:46 #6
LUKKER