Avatar billede langsig Nybegynder
22. marts 2015 - 16:28 Der er 3 kommentarer

Billeder i Access 2003 database

Under www.eksperten.dk/guide/197, fandt jeg første del af en vejledning til fotoalbum i Access. Artiklen slutter med "Fortsættelse følger", og jeg ville meget gerne have det sidste med.
Der har ikke været en forklaring på hvor jeg skal skrive filstien til mappen med de billeder jeg skal bruge i databasen, så jeg kan ikke komme længere. Ligeledes ville jeg gerne se den samlede kode der skal tilføjes, som er vist i flere dele, da det jo er meget vigtig det står rigtig!
Jeg har lavet en Formular med alle Felter i en Museums-database, med et billedfelt, hvor uforklarlige ting skal vises, som jo siger mere end tusind ord, men jeg mangler bare at få det til at virke.
Håber inderlig jeg får hjælp.
Mvh. Hans
Avatar billede claes57 Ekspert
22. marts 2015 - 16:56 #1
http://www.eksperten.dk/guides/stry
ser ud til, at projektet døde der...
Avatar billede mugs Novice
22. marts 2015 - 19:20 #2
jeg har en lille testdb bygget efter samme principper. læg din e-mail, så sender jeg den.
Avatar billede langsig Nybegynder
28. oktober 2015 - 07:49 #3
er ok og må slettes