Avatar billede kvist81 Nybegynder
24. marts 2015 - 08:04 Der er 2 kommentarer

Kan ikke finde alle filer til vedhæftning

Hej.

Jeg bruger Outlook Mac 2011 version 14.4.8.

Jeg sender mange mails med vedhæftede pdf filer, som jeg sidder og genererer løbende i løbet af dagen. Jeg oplever meget ofte, at når jeg har lavet en ny pdf og vil til at sende den i en ny e-mail, så kan jeg ikke finde den blandt de tilgængelige filer når jeg trykker vedhæft fil. (Det virker som om outlook ikke opdaterer de tilgængelige filer.) Jeg løser det ved at lukke Outlook ned og åbne igen, så er filen tilgængelig, hvilket er noget besværligt.

Nogen der kan komme med en god løsning til hvordan jeg får outlook til at opdatere de tilgængelige filer uden dette besvær.

På forhånd tak.
Lasse
Avatar billede cht22 Professor
24. marts 2015 - 08:39 #1
Du kan trykke på F5 eller højreklikke og vælge opdater.
Avatar billede kvist81 Nybegynder
24. marts 2015 - 18:44 #2
Det har jeg netop forsøgt og hvis du tænker på, at det er i billedet/oversigten efter jeg har trykket på vedhæft fil, så kommer der ikke mulighed for at trykke opdater ved at højreklikke og filen/filerne kommer desværre heller ikke frem ved at trykke F5.

Så det hvis det var det du mente virker det desværre ikke.