Avatar billede max-payne Nybegynder
26. marts 2015 - 01:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Deaktiver fane browsning

Hej
Hvordan Deaktiver jeg fane browsning i google Crome ?
Jeg kører stadig Win XP.
Avatar billede Slater Ekspert
26. marts 2015 - 08:05 #1
Vil du deaktivere faner, sådan at du ikke kan bruge dem?

Det kan du ikke i selve browseren. Måske findes der en extension til det, men hvorfor vil du dog gøre det? Hvis du ikke kan lide dem, er der ingen der tvinger dig til at bruge dem. Du kan f.eks. bare trykke Ctrl+N i stedet for Ctrl+T for at åbne et nyt vindue i stedet for en ny fane.
Avatar billede Slater Ekspert
26. marts 2015 - 08:05 #2
Avatar billede max-payne Nybegynder
16. april 2015 - 17:04 #3
Hvis du ikke kan lide dem, er der ingen der tvinger dig til at bruge dem.
Det er rigtigt, men hvis jeg har travlt og jeg højreklikker for at åbne i nyt vindue, så kommer jeg ofte til at klikke på åben ny fane. Derfor vil jeg have muligheden fjernet.Så er der ikke noget at tage fejl af. Genvejstaster,.. jeg er aldrig blevet så god til brug af mit tastetur, så jeg vil helst ordne det hele med musen.
Avatar billede max-payne Nybegynder
16. april 2015 - 17:06 #4
Læg et svar og få point, jeg håber din vejledning virker.
TAK
Avatar billede max-payne Nybegynder
04. september 2015 - 21:05 #5
Ingen Svar
Spm lukkes