Avatar billede clausnilsson Mester
26. marts 2015 - 16:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Erstatning for Microsoft Autoroute

Hej,
Jeg har brugt Autoroute som gps på min laptop, har en lille gps-antenne tilsluttet via USB. Det var fremragende fordi når jeg skal køre ad en given rute (sværgods) kan jeg trække ruten hen på de nødvendige veje og siden køre ruten med gps på stor skærm. Og jeg kan planlægge ruten hjemmefra, har jo altid min laptop med mig.

Men jeg har Autoroute 2011, kortet er noget outdated, og de laver ikke nye versioner længere.

Kan man bruge tilsluttet gps-antenne med f.eks. google maps? Hvordan? Eller er der anden software, der kan anbefales? Autoroute kostede kun få hundrede kroner!

Nu skal jeg måske også igang med at køre noget distribution. Kan man importere en adresseliste til f.eks. google maps og få den til at beregne den optimale rute rundt til alle adresser?
mvh og tak
Avatar billede clausnilsson Mester
25. april 2015 - 14:37 #1
.
Avatar billede clausnilsson Mester
25. april 2015 - 14:37 #2
.
Avatar billede valsbol Seniormester
09. oktober 2019 - 15:43 #3
kan autoroute køre på Win 10. Når jeg prøver får jeg at vide, at en komponent ikke kunne installeres og programnet lukkes
Avatar billede clausnilsson Mester
03. november 2019 - 10:38 #4
Tror jeg ikke. Jeg kan ikke installere det mere, det er derfor jeg leder efter et alternativ. Stadig.
Avatar billede valsbol Seniormester
03. november 2019 - 20:44 #5
Jeg lukker min forespørgsel