Avatar billede xIraqisteve Nybegynder
27. marts 2015 - 18:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Brænding af CD

Kære Eksperter

Jeg er igang med at brænde Eldorado 6 ned på en Cd.
Albummet består af ca. 53 sange. Disse 53 sange har jeg prøvet at brænde ned på en CD via WMP (Windows Media Player), men den deler automatisk sangene op i 3 Disce (Disc 1, Disc 2 og Disc 3)

- Er der en måde at undgå dette på? For nå jeg afspiller cd'en ude i bilen, stopper afspilningen efter de første 23 sange som svarer til Disc 1?

På forhånd, tak
Avatar billede 220661 Ekspert
27. marts 2015 - 21:34 #1
Kan din bilradio  håndtere mp3, så ville den kunne spille alle sangene. Er dog ikke sikker på at du kan gøre dette med Media player og du derfor skal bruge et brænder program.
Avatar billede xIraqisteve Nybegynder
28. marts 2015 - 10:22 #2
Hvilket brænderprogram kan du anbefale til sådan et type problem? :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2015 - 12:22 #3
Bruger selv som  brænderprogram Ashampoo Burning Studio 6 free, som kan sættes til dansk brugerflade:
http://www.pcworld.com/product/948262/ashampoo-burning-studio-6-free.html
Et andet alternativ kunne være XPcdburner https://cdburnerxp.se/

PS selvom det ikke står som Ashampoo virker på Windows 8, så gør den det. Bruger den på Windows 8.1 her.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2015 - 12:40 #4
På deres hjemmeside her https://www.ashampoo.com/en/usd/pin/7110/burning-software/Ashampoo-Burning-Studio-FREE kan du se den nyeste version. Den har jeg så ikke afprøvet om brugerfladen er den samme
Avatar billede xIraqisteve Nybegynder
28. marts 2015 - 18:38 #5
Tusind tak, 220661
- Smid et svar :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
29. marts 2015 - 08:24 #6
Velbekomme og god weekend til dig :-)
Tak for point.