Avatar billede christian_k2000 Nybegynder
28. marts 2015 - 09:47 Der er 3 kommentarer

min internetudbyder sige at alle port er åben

Hej

jeg side og skal har åben noge port til xbox live med min internet internetudbyder sige at alle port er åben med jeg kan ikke få det til at vikke da min xbox/pc sige de er lukke hvad gør man så de har prøve at give mig en fast ip
Avatar billede claes57 Ekspert
28. marts 2015 - 10:52 #1
Er det dig eller udbyderen, der styrer routere hos dig? Er der mere end én router?
Avatar billede christian_k2000 Nybegynder
28. marts 2015 - 11:21 #2
Avatar billede claes57 Ekspert
28. marts 2015 - 12:03 #3
pc kan have lukket porte lokalt via sin firewall - det burde ikke vedrøre xbox med mindre den er koblet på nettet gennem pc.
xbox skal sidde direkte på switch.