Avatar billede fozzi215 Nybegynder
28. marts 2015 - 15:24 Der er 3 kommentarer

hjælp til hjemmeside

dav jeg ved ikke om det er her jeg skal skrive sådan noget her men jeg har fået en opgave i at lave en hjemmeside en webshop eller sådan noget hvor man skal kunne tilkoble sig til facebook og kan få sådan en nyheds email om hvilke sprog jeg lære
Avatar billede barefordi Nybegynder
28. marts 2015 - 16:39 #1
Jeg ville nok tage en system der er udviklet. Evt WordPress med der tilhørende plugins.

Men hvis du kunne tænke dig at lave det hele fra bunden ville php htmæ css og javescript være et godt sted at starte
Avatar billede fozzi215 Nybegynder
28. marts 2015 - 23:42 #2
okay fedt men kan jeg lave en webshop der
Avatar billede keysersoze Guru
29. marts 2015 - 10:07 #3
Tror du får mest ud af at holde dig til ét spørgsmål om det samme.