Avatar billede Trez Seniormester
29. marts 2015 - 21:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Office 2013 imap indbakke

Kan det passe at man ikke kan kombinere sine imap konti så man kun har en indbakke i Office 2013?

Er hoppet 2010 over så ved ikke om man kunne i den, men man kunne i 2007, så jeg er meget forundret over ikke at kunne gøre det i 2013, vil mene det er et tilbageskridt for Office.
30. marts 2015 - 09:34 #1
Det er godt du har så stor tiltro til dine egne evner, at du straks tror det er en fejl i MS Office.

MEN jeg kan berolige dig med, at der heller ikke på dette område er sket tilbageskridt hos Microsoft. Det forudsætter bare at man læser informationerne på skærmen, når man tilknytter en konto.
Avatar billede Trez Seniormester
30. marts 2015 - 12:19 #2
Har nu kigget rundt på nettet, og det lader til at den eneste måde at gøre det på er ved at lave regler for det, så skal lige se hvad jeg gjorde i 2007 udgaven da det også var tilfælde der ifølge nettet.

Og da det lader til at de har gjort dette muligt for Mac udgaven af Office vil jeg betragte det som et tilbageskridt.

Men lukker her da jeg fandt løsningen.