Avatar billede serverservice Praktikant
30. marts 2015 - 09:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Periodisk Fejl ved åbning af .pdf ved kunde - kan ikke åbne winmail.dat

En kunde får en periodisk fejl når de modtager .pdf fra mig og det er kun fra mig de har fejlen . De anvender Windows 7, Thunderbird til mail , Ms Security Ess. og office 2010 , adobe til .pdf.

De kan godt åbne andre .pdf filer og jeg har ikke selv problemer ved andre som modtager .pdf fra mig.
Jeg anvender selv Eset nod Smart security og win8 pro m. office 2013. Mine .pdf bliver konverteret i C5 med indbygget understøttelse i word pdf.

Jeg ser lige på sikkerheds indstillinger i word og melder tilbage - det er lidt mystisk for det ser ud til at han godt kan læse filerne 2. gang jeg sender dem. Jeg ved godt det er lidt molbo indlæg fordi jeg burde have undersøgt detaljer først , og komme med maillogs - men det kan jeg ikke når de arbejder. Så jeg prøver lige at indkredse problemet først ...
Avatar billede serverservice Praktikant
30. marts 2015 - 10:12 #2
og her - forbandet lort , men skal ændre registry for at se outlook properties i outlook