Avatar billede Andersfrandsen Nybegynder
30. marts 2015 - 10:59 Der er 3 kommentarer

DHL-mail med virus

Hej Alle

Jeg modtog for fem dage siden en mail fra, hvad jeg troede var DHL. Jeg kunne følge min pakke ved at klikke på et link, som jeg var dum nok til at gøre.

Nu begynder min pc at opføre sig underligt. Outlook går konstant ned, og mine mails får virusalarmerne til at bimle hos modtagerne. Jeg havde AVG installeret, men det kører pludselig ekstremt langsomt og vil for eksempel ikke lave en fuld scanning. Jeg har hentet Qihoo 360 og kørt en full scan, men det finder ingen problemer.

Hvordan slipper jeg af med lortet?

Jeg kører Windows 8,1 og Outlook 2013.

Med venlig hilsen

Anders
30. marts 2015 - 11:45 #1
Evt. SYSTEMGENDANNELSE til FØR omtalte MAIL "ting" ?
Avatar billede Andersfrandsen Nybegynder
31. marts 2015 - 12:13 #2
Hej karise_larry

Tak for svaret.

Den vil ikke foretage en systemgendannelse.

Den siger: Kan ikke finde fil. Skyldes sandsynligvis blokering fra et antivirusprogram:"

Jeg har dog slået beskyttelsen fra på begge antivirusprogrammer. Stadig ingen held.

Andre forslag?
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2015 - 11:03 #3
Jeg har dog slået beskyttelsen fra på begge antivirusprogrammer. Stadig ingen held

Har du to antivirusprogrammer kørende. AVG og Qihoo 360.