Avatar billede ferdinand.k Mester
30. marts 2015 - 19:11 Der er 3 løsninger

Email signstur

Hejsa, er ved at stifte nyt selskab og derfor skal lave en masse ting forfra og så ka man jo lige så gldt gøre det rigtigt fra staten af.
Når vi snakker emailsignatur, hvad er så det nye sorte? Nyt design, metode, grafik ? Hvad bør man kigge på hvis man skal være cutting edge på det punkt?
30. marts 2015 - 22:09 #1
Hvad er der i vejen med, old school. keep it simple.

f.eks:

Med venlig hilsen / best regards
Jens Hansen
Firma navn
Adresse
e-mail
Tlf nr.

Det bruger jeg stadig.
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2015 - 23:06 #2
ikke for mange linier, spamklods/reklame i bunden er grimt.

sincerely,

Jan Harries / SIDWAVE Studio - Hemmeligvej 22, 5540 Ullerslev
mail: jan@sidstudio.dk - tlf: 44772211
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2015 - 23:06 #3
+ CVR