Avatar billede Locutuzdk Novice
01. april 2015 - 18:17 Der er 1 kommentar

Shockwave i Chrome kan ikke afspille shockwave filer

Jeg har problemer med at afspille shockwave i Chrome.
Jeg har prøvet de forskellige løsninger der findes på nettet, med at gå ind i plugins i chrome og deaktivere en eller flere versioner.
Jeg har dl en beta version fra adobe selv, det virker heller ikke.
Når jeg prøver at teste shockwave ved hjælp af http://www.itma.vt.edu/tech/shockwave.htm
viser den fint flash, men den dl en dir.drc fil istedet for at vise shockwave på skærmen.
Det sker tit at når jeg sætter mit headset til, at video pludselig crasher.
Windows 8.1 64 bit
Chrome 64 bit
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2015 - 03:05 #1
det er jo nok bare chrome som er dum..
du kan evt. prøve en ældre version af shockwave.

browserne bliver opdateret hele tiden, og så er det kæden hopper af med diverse plugins.