Avatar billede spasser55 Novice
01. april 2015 - 18:41 Der er 4 kommentarer

microsoft silverlight på chromeboks

kan det virkelig passe at jeg ikke kan intallere silverlight på en crommeboks ??? jeg kan ikke se tv2play eller teliatv, som begge bruger silverlight ???

hjææælp
Avatar billede komputerdk Mester
01. april 2015 - 23:08 #1
http://www.pcadvisor.co.uk/how-to/google-android/3590869/how-use-android-apps-on-chromebook/

Da silverlight er et Microsoft produkt og chromebook er Linux, er en android app måske bedre.

Der findes vist alternativer
http://superuser.com/questions/550888/silverlight-on-chromebook
Avatar billede spasser55 Novice
01. april 2015 - 23:34 #2
er det rigtig forstået at du vil ha mig til at intstalere "pipelight" på chromeboksen ?
fordi jeg kan heler ikke finde ud af at gøre det.

det er min første dag med chromeboksen, så du blir nødtil at pensle det mer ud for mig
Avatar billede komputerdk Mester
02. april 2015 - 00:08 #3
Jeg vil nok mene at pipelight er den mest avanceret løsning. Prøv at installere ieonchrome og se om det virker.

Ellers kan du prøve at køre android app (da det begge er fra Google kan det være det virker bedre)

Jeg har ikke en chromebook :( så det er ikke testet af mig
Avatar billede Denis1303 Nybegynder
10. januar 2016 - 12:27 #4
du skal bruge User Agent Switching. Du finder den i Chrome Web Store. Og så skal du vælge Chrome på Mac.