Avatar billede agf2413 Nybegynder
10. april 2015 - 12:13 Der er 1 løsning

Parallax scrolling - float ting ind fra siden

Jeg sidder og leger med noget parallax scrolling.
Jeg har fulgt følgende guide til at lave det i rent css:
http://keithclark.co.uk/articles/pure-css-parallax-websites/

Jeg vil dog gerne gøre så en div boks kommer ind fra siden af skærmen i takt med man scroller ned. (Og forsvinder igen når man sroller op) Man vil nok kunne gøre det med noget javascript men nogle der har forslag til en bedre metode?

Det skal meget gerne være en måde så det køre ordenligt og er kompatibelt med de fleste browsers og mobiler.

Jeg søger ikke nødvedigvis noget færdigt kode, blot nogle forslag og ideer til hvordan dette kunne gøres.
Avatar billede agf2413 Nybegynder
15. september 2015 - 08:42 #1
Svar for at lukke spørgsmålet.