Avatar billede Mumitrolddk Nybegynder
10. april 2015 - 12:31 Der er 1 løsning

Stifinder: Hvordan søger man på dokumenter indeholdende en speciel tekst

I tidligere versioner af Windows (så vidt jeg husker XP), kunne man fra Windows Stifinder søge efter filer der indeholder en angivet tekst.

Findes den funktion ikke i Windows 7/8?

Og hvis ikke, har nogen her da et alternativt forslag til, hvordan man kan fremsøge dokumenter indeholdende en speciel tekst?

Mvh. Mumitrolddk
Avatar billede Mumitrolddk Nybegynder
10. april 2015 - 12:40 #1
Efter lidt søgning fandt jeg selv ud af det kan sættes i Windows Stifinder:

Windows Stifinder -> Funktioner -> Mappeindstillinger -> Søg -> Sæt prik i "Søg altid efter filnavne og indhold (dette kan tage nogle minutter)

Det virker.