Avatar billede pcox Nybegynder
14. april 2015 - 09:49 Der er 1 kommentar

Hotmail - emails væk!

Hej Gutter,

På min kærestes hotmail er der flere gange blevet slettet alle emails efter de nyeste 50 stykker.
Det sker måske hver tredje måned at alt efter de her 50 nyeste mails forsvinder.

På min egen mail kan jeg søge i søgefeltet og finde mails tilbage til 2008 hvis ikke længere.
Når man søger på min kærestes kommer der intet op, kun en af de 50 nyeste emails hvis de indeholder ordet.

Nogen der har oplevet dette? eller har prøvet noget lignende. Det er ret irriterende ikke at have de gamle mails i visse situationer.

På forhånd tak for kigget.

Peter
Avatar billede claes57 Ekspert
14. april 2015 - 10:28 #1
1) skift adgangskode
2) i indstillinger deaktiver pop3 adgang - tjek med alle brugte mail-programmer, at de ikke 'arkiverer' mails ældre end 3 mdr.