Avatar billede knagen7100 Novice
14. april 2015 - 10:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Genoprettelse af emails fra backup

Jeg har en backup af mine gamle e-mail fra Windows Live Mail. Backup'en har blot taget kopi af mappen hvor mails har været placeret. Jeg har altså en Windows mappe med emails i.
Hvordan får jeg adgang til indholdet i disse mails igen?
Avatar billede hjolsen Ekspert
14. april 2015 - 11:11 #1
I din nye installation af Windows live mail vælg importere meddelser i menuen filer (følg guiden). Du får finder derefter dine mails i en gruppe der hedder importerede mails !
Avatar billede knagen7100 Novice
14. april 2015 - 21:33 #2
Jeg har fået lavet en importeret mappe, men den er tom. Er der nogen mulighed for at se hvilke post mapper jeg vil importerer i den sti jeg angiver i guiden.
Jeg har nemlig på fornemmelsen er backup'en ikke er rigtig eller at jeg henviser til en forkert sti.
Jeg har angivet Users\Jacob\AppData\Local\Microsoft\Microsoft Live Mail.
Jeg kan ikke se post mapperne på denne placering.
Avatar billede hjolsen Ekspert
15. april 2015 - 07:24 #3
WLM gemmer sine mails i Users\>navn>\appdata\Microsoft\Windows lve mail
Den mappe skal du ikke  importere fra

Kopier din backup mappe ud på skrivebordet og importer derfra !
(når importen kører vil den vise ca hvor mange mails den importerer)
Avatar billede knagen7100 Novice
15. april 2015 - 17:27 #4
Importeret mappe er stadig tom
Avatar billede hjolsen Ekspert
15. april 2015 - 21:23 #5
Check din backup - er der en mappe "storage folders" , i den skulle der være en fil for hver mail (xxxxxx.eml)
Avatar billede knagen7100 Novice
17. april 2015 - 16:44 #6
Mappen findes ikke i backup'en. Jeg må nok indse at min mails ikke er i backup'en. Har du et andet tip ellers lig et svar og du får point.
Avatar billede hjolsen Ekspert
19. april 2015 - 09:46 #7
jeg Er også bange for at dine mails så er væk. Du kan selvfølgelig prøve at scanne efter slettede filer med feks. recuva https://www.piriform.com/recuva !
behold bare dine point !
Avatar billede knagen7100 Novice
27. april 2015 - 14:01 #8
Lukker