Avatar billede BooSay Nybegynder
15. april 2015 - 18:54 Der er 5 kommentarer

HJÆLP! online klub HJÆLP!

Hej "Eksperter"

Jeg er med i firmaet altingo.dk! og vi er ved at overveje at lave en form fro klub, online! Men jeg aner ikke hvordan man gør??? det eneste der skal være er at man opretter en profil, hvor man så modtager en mail (bekræftelses mail) hvor man så kan logge ind med sit brugernavn og adgangs kode! Og når man så kommer ind ligger vi så nogle oplag op! Det skal helst være GRATIS !

På forhånd tak Boo Say!
Avatar billede Blueeyez Mester
15. april 2015 - 19:59 #1
Har i overveje facebook/google+ ? Så er det os HELT gratis :-)
Avatar billede jakobdo Ekspert
15. april 2015 - 20:14 #2
Hvis du/I gerne vil have lidt mere "frihed" kan i overveje phpbb eller lign. Det kræver så et webhotel og et domæne.
Kan ofte erhverves for 10 kroner pr måned.
Avatar billede BooSay Nybegynder
16. april 2015 - 07:04 #3
Ja, men vi har en Facebook side
Avatar billede BooSay Nybegynder
16. april 2015 - 07:05 #4
2# Altså vi har en hjemmeside ved one.com, kan man det der?
Avatar billede jakobdo Ekspert
16. april 2015 - 07:12 #5
Hvis det er et php hotel,så burde det godt kunne lade sig gøre.