Avatar billede pumpe Nybegynder
16. april 2015 - 11:54 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Vælg mellem 9 små div bokse ved klik på links eller eller radioboks (Fortsat fra tidligere)

Hej Jacobdo
Jeg håber virkelig jeg kan få lov til at overfører poingene nu.
Mvh Kim

Jeg ved ikke hvorfor den blev ved med at pege på mig.
Avatar billede jakobdo Ekspert
16. april 2015 - 22:22 #1
Fordi jeg skal lægge et svar og ikke en kommentar.
Avatar billede pumpe Nybegynder
18. april 2015 - 07:30 #2
Hej

Jeg har lige prøvet at lægge den ind.  Den virkede ikke på min egen hjemmeside.
Vba-nøglen.dk/abc.htm
Du kan selv gå ind og se den med vis kilde jeg har kun kopieret koden så jeg mener at have lavet nogen fejl.
mvh. kim
Avatar billede jakobdo Ekspert
18. april 2015 - 07:50 #3
Har du husket at loade jquery ?
Avatar billede pumpe Nybegynder
18. april 2015 - 10:24 #4
Jeg  faktisk bange for at vi skal over at arbejde med toggleLayerer vis/skjul. Her starter jeg med alle lukke alle lagene og herefter åbne det lag jeg vælger. Så vidt jeg kan se giver dette mange fordele, da jeg praktisk talt kan gøre alt i alt i et lag jeg kan lave teksten i den lænde jeg vil. jeg kan sætte det hvor jeg vil ved brug af id. Jeg kan lave links inde i.
Ja det er nok det jeg skal bruge. Umiddelbart opfylder det alle mine krav.
Kim
Ps. Hvis du hjælper med det får du dine 200 point.
Avatar billede pumpe Nybegynder
18. april 2015 - 10:44 #5
Jeg har så den ide, at der åbnes med teksten vælg en af knapperne under billedet og læs mere om den mærkeret funktion på billedet. Denne tekst forsvinder når man vælger en af knapperne/linksene og dukker først op næste gang siden åbnes så den skal på nok tilknyttes på body. Jeg er ikke nogen ørn til programmering, men jeg tror det er sådan noget lignende. Hvis det kan laves i en radioknap, er det bare fedt. Det løser måske også problemet med at lukke alle boksene. Jeg tror, at hver radioknap indeholder en funktion.
mvh kim
Avatar billede jakobdo Ekspert
18. april 2015 - 10:45 #6
Det er ikke sådan exp virker. Dette spørgsmål var fordi jeg hjalp dig tidligere. Du er velkommen til at oprette et nyt spørgsmål, hvis dit oprindelige spørgsmål er løst.
Avatar billede pumpe Nybegynder
18. april 2015 - 11:04 #7
Jeg skriver godt nok lag men det er nok det er div der manipuleret men i min øjne er det det næsten det samme. Det jeg godt kan leve med at indholdet kun kan justeres med <br> og f.eks. <center>.
Kim
Avatar billede pumpe Nybegynder
18. april 2015 - 11:57 #8
Jeg kan ikke bruge det du har lavet til noget som helst. Jeg kan ikke sætte en tekststump et billede en tekststump sanmmen og lave links og pop-up billeder på og det har jeg ønsket. så du har ikke givet mig det jeg søgte. altså er spørgsmålet ikke besvaret korrekt.
kim
Avatar billede pumpe Nybegynder
18. april 2015 - 16:32 #9
Jeg kan ikke giv point da spørgsmålet ikke er korrekt besvaret.
Avatar billede pumpe Nybegynder
18. april 2015 - 17:09 #10
Den korrekte løsning på dette spørgsmål er at man til dette kan
anvende toggleLayer(whichLayer). Da det her åbner din div. Du har hermed mulighed for at sætte billeder ind hvor det passer dig lave links og skrive tekst hvor det passer dig. Hvis funktionen sættes på en Radiobutton sikre det også at du ikke lægger flere åbne sider oven på hinanden. hermed var mit problem løst 100 % korrekt. Jeg har nu fundet løsningsprincippet men mangler stadig koden. Jeg kan ved min metode gøre følgende.

Cancel
Luk Dialogboksen......
****Billedet vises****
Funktionen af knappen .......<A href="#">???</A>...

Det kan jeg ikke gøre i den anden
Derfor ingen point