Avatar billede AnyFellow Mester
17. april 2015 - 13:29 Der er 1 løsning

Er det muligt at danne en form i word dynamisk?

Jeg har et følgebrev lavet i en wordskabelon.

Når brugeren åbner skabelonen, vises et skærmbillede med et stort antal punkter der kan afkrydses. Når brugeren har afkrydset de punkter der er aktuelle for følgebrevet der laves, flettes disse ind i dokumentet, således der kun er de punkter brugeren har valgt.

Selve formen der vises for brugeren (lavet i udviklingsmodulet), er ret bøvlet at vedligeholde, idet brugerne ofte har ønsker om nye punkter, der skal indføjes bestemte stedet i formen.

Jeg er ret perfektionistisk omkring afstand mellem punkterne og indrykning, så det er ikke en option at markere en stribe punkter og flytte dem, idet dette kun kan foregå med musen.

Er det muligt at danne formen vha. VB-programmering frem for at bruge den visuelle editor?

I givet fald, hvor finder jeg kom-i-gang-info omkring dette?
Avatar billede AnyFellow Mester
23. april 2015 - 10:27 #1
Lukker :(