Avatar billede bent-mark Juniormester
17. april 2015 - 15:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Computer med Windows 7, går tilbage til før opdatering.

Jeg havde en stationær computer med Windows 7 hjemme for at rense den og opdaterer den så den kunne køre hurtigere,
Jeg kørte de forskellige rense og opdateringsprogrammer jeg nu har og også driver opdatering. Java og TeamViewer 6 blev opdateret til de nyeste. Alt kører perfekt og han henter computeren, men dagen efter ringer han og har problemer med den, den starter med at han skal vælge om den skal startes i fejlsikret, reparation eller start normal.
Han får den startet i reperations tilstand og da den er færdig har han kun problemer. Han ringer til mig og jeg får ham til at starte TeamViewer op men det er 6eren og ikke 10eren som jeg dagen før havde opdateret til. Da jeg så går den igennem er Java også gået tilbage til den gamle version men kan ikke køre da der mangler nogle filer og sådan var det med flere at de opdateringer jeg havde lavet.
Er der nogle som har en forklaring på hvad der kan være årsagen til det skete, den virkede da han hentede den og den virker igen nu. Jeg har en teori at det kan være batteriet men er tror alligevel ikke på det.
Mvh. Bent
Avatar billede claes57 Ekspert
17. april 2015 - 15:37 #1
Nedlukket forkert, så hd ikke har skrevet færdigt. Jeg har haft en kunde, der slukkede på stikkontakt direkte.
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2015 - 15:56 #2
der er i øjeblikket fejl på nogle af de updates man henter fra microsoft
du skal ikke tro de fjerner dem for det gør DE ikke

hvorfor jeg ved det jo

har lige lavet en stationær og den bærbar
de lavede samne nummer hvor de ikke vil ligesom gøre updaten færdig

gjorde så det at jeg deaktiverede bl.a en der hed noget i retning af explorer 11 update kb et eller andet vanvids nummer

på den ene ødelagde den også genstart funktionen så jeg måtte rode i regedit for at få den til at gøre det
det hjælper selvfølgelig ikke som en forklaring
jeg er ret sikker på det er update der ødelægger den

m.v.h
Avatar billede bent-mark Juniormester
17. april 2015 - 16:13 #3
claes57: Det er ikke nedlukningen da jeg selv lukkede den ned.

treatmenice: Det er mulig at det er opdateringen, men det forklarer ikke at den gik tilbage til de indstillinger den havde før jeg opdaterede.
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2015 - 16:25 #4
jo det gør det faktisk

den laver en gendannelse på nogle af opdateringerne og gendanner tilbage til det

det du kan gøre er at selv lave et før hver update men det tager tid

m.v.h
Avatar billede claes57 Ekspert
17. april 2015 - 16:26 #5
Bruger kan have haft den startet og lukket ned efter du havde afleveret den. Jeg tror på en fejl 40 som årsag.
Avatar billede bent-mark Juniormester
16. juni 2015 - 19:07 #6
Efter at jeg har skiftet batteri i computeren kører den ok igen.
Så desværre ingen point til nogen denne gang.
Men tak for forsøgene, jeg prøver igen en anden gang.
Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg får denne tråd lukket!!