Avatar billede knagen7100 Novice
17. april 2015 - 16:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows Update 8.1 hænger

Jeg har en ny HP bærbar med Windows 8.1. Når jeg går på Windows Update står den og søger og der sker absolut intet. Den kan stå i flere timer uden der sker noget.
Jeg har søgt på Microsoft eget site under problemer med Windows Update og de har også link til Windows Update hænger med linket virker ikke. Er der nogen der har en løsning ?
Avatar billede claes57 Ekspert
17. april 2015 - 18:23 #1
der er tweaking.com som kan (bla) reparere update og store-fejl.
http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html
Avatar billede knagen7100 Novice
06. maj 2015 - 12:23 #2
Jeg har hentet programmet og kørt alle steps og det er nu lykkedes mig at få installeret opdateringerne.
Lig et svar og der er point.
Avatar billede claes57 Ekspert
06. maj 2015 - 12:39 #3
Bare luk selv, men rak for buddet.
Avatar billede knagen7100 Novice
06. maj 2015 - 12:43 #4
Lukket