Avatar billede Slettet bruger
18. april 2015 - 20:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ekko fra iPhone - Hvad er galt?

Når man ringer til min kones iPhone får man ekko af sin egen stemme.

Logik:
Jeg mener at fejlen må ligge i min kones iPhone - dens indstillinger - SIM-kort eller hos min kones mobiludbyder.

Fordi vi er syv personer, der oplever problemet ved mobilkontakt til min kone. Hun hører aldrig ekko.

Hvornår?
Fejlen er random - nogen gange er den der - andre gange ikke.

Jeg er ikke sikker på, om det både er ved opkald TIL hende og ved opkald FRA hende.

Forslag please?
Avatar billede Blueeyez Mester
18. april 2015 - 20:15 #1
Hvilken Iphone har hun?
Hvad version er IOS?
Har hun samme teleselskab som jer 7 andre?
Avatar billede claes57 Ekspert
18. april 2015 - 20:20 #2
1) prøv at bytte simkort en uges tid. Hvis det stopper med ekko fra hendes tlf, så er det udbyder.
2) hver bruger sit simkort, men i bytter tlf. Hvis ekko flytter med, så er det tlf.
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2015 - 21:37 #3
> Blueeyez

- iPhone 4S
- iOS 8.3
- Ja (Telmore) + Nej (andre udbydere)
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2015 - 21:39 #4
> claes57
Gode forslag
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2015 - 10:13 #5
>claes57
Smid venligst et svar.

Dit forslag er genialt.
Det er endnu ikke eksekveret, på grund af min kones prioritering :-)
Men nu kan vi to ikke vente længere!
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2015 - 19:27 #6
Jamen så lukker jeg.