Avatar billede Jem100 Nybegynder
19. april 2015 - 22:43 Der er 3 kommentarer

Ipad påstår det er forkert kode

Hej..

  Vi har her i hjemmet 3 iPads, 1 samsung tablet og to samsung galaxy s3..

  Problemet er at pludselig ud af den blå luft havde den ene ipad Ingen forbindelse med Hjemmets wifi, jeg ville derfor logge den på igen, men ipadden bliver ved med at skrive det er forkert kode ( tror jeg har forsøgt 30 gange ) jeg er 100 på at koden er rigtig og har også prøvet at logge de andre enheder af wifi og på igen uden problemer..

  Jeg har forsøgt følgende ..

  Nulstille netværksindstillinger ( 2 gange )
  Nulstillet alt data på ipadden
  Genstartet flere gange
  Og hentet opdatering der stod og ventede
      Uden held..

Ipadden kører i øjeblikket på en internetdeling på den ene mobil,mod der vil den godt logge på med kode..

  Er der nogen der har en løsning på problemet, det er lidt træls den kører på mit mobile netværk..

  Med venlig hilsen Jem100
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2015 - 10:23 #1
Hej, jeg så på dit spørgsmål fordi, du skriver iPad. Men det er det jo ikke, iPad er fra Apple, og du kører Samsung, men den kender jeg ikke. Dog vil jeg mene, at du kunne prøve at ringe til din Wi-fi udbyder eller Samsung.
Avatar billede MADOlsen Forsker
22. april 2015 - 12:50 #2
#1 Prøv lige at læse spørgsmålet igen ...

Spørger har i alt 6 enheder:
- 3 iPads
- 1 Samsung tablet
- 2 Samsung Galaxy S3

Og det er så en af de 3 iPads, der er problemer med.
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2015 - 13:37 #3
#2
Ja det kan jeg godt se nu:-)